Korona napló 3. rész


Már több, mint egy hónapja tart a karantén állapot. Otthon ragadt anyák, érettségitől rettegő diákok, távoktatással bajlódó hallgatók, és néhány érzés, amely hatalmába keríti az embert. Olyan, minthogyha egymás után jól hasba vágnának, majd megcsókolnának, aztán beléd rúgnának, majd megsimogatnák a kis buksid: Nyugi, minden rendben lesz!

Nem tudom elégszer és elég platformon hangsúlyozni azt, hogy ez a kaotikus állapot, kaotikus érzelmeket kíván. Nem baj, ha reggel energikusan ébredsz, de ebédre már a pokolba kívánsz mindenkit. Ez van. Ezzel kell élni. 

Kíváncsi voltam, hogy mások hogyan élik meg ezeket a napokat. Hogy mások is ugyanazt az érzelmi dodgemet használják-e, amit én, vagy csak én váltottam-e rossz játékra jegyet, Ennek kapcsán az Instagram követőimet faggattam: Mit írnának a Korona naplójukba?

Számos nagyon őszinte, sokszor szomorú, ám többször pozitív választ kaptam, amiből született egy első és egy második rész is. És ímhol a harmadik!

Olvassátok szeretettel, nevetéssel, és ha van kedvetek, írjátok meg nekem Bennetek mi kering ezekben a napokban! 


Kedves naplóm,

Hiányzik az eddigi lét. Olyan mintha egy másik dimenzóba léptem volna. Remélem nem tart sokáig.


Kedves naplóm,

Azért vezetlek, hogy ne bolondjak meg. Jobb társaság vagy, mint az emberek.


Kedves naplóm,

Köszönöm, hogy leírhatom az érzéseimet, feladataimat, meglátásaimat, és hogy utókor örüljön amíg szabad. Ezen kívül még írnék kedves emlékeket és egy to do listet, ha vége ennek.


Kedves naplóm,

Most leírok minden érzést, ami bennünk van, jó tudatosítani, majd megbeszélni. Együtt könnyebb!


Kedves naplóm,

Kicsit tartok a vírustól, de nem igazán félek tőle. Ha mindenki betartaná az óvintézkedéseket, semmi probléma nem lenne, és a vírus sem terjedne ennyire gyorsan, és megállíthatatlanul...


Kedves naplóm,

 Értékeljük azokat a dolgokat, amiket eddig nem! Légy hálás azért, amid van!


margaretalany újabb csodás grafikája


Kedves naplóm,

Azon gondolkodom, hogy néha mennyire önzőek vagyunk, és egy betegség kell ahhoz, hogy értékeljük az életet.


Kedves naplóm,

Szomorú vagyok, kedvetlen és kilátástalannak érzem a helyzetet. Soha nem lesz vége.


Kedves naplóm,

10 napig tartott míg kiismertem magam az online oktatásban.


Kedves naplóm,

Friss-kapcsolat próba: gyakorlatilag összeköltöztünk, mi lesz ebből?


Kedves naplóm,

Hogy amikor vége lesz ennek, a rossznak, nagyon boldogok leszünk. És hogy "Romans 8:18."


Nagyon köszönöm minden válaszadó őszinte, és végtelen nyílt válaszát. Hamarosan érkezik a Korona napló negyedik része!

Addig is vigyázzatok magatokra, és csempésszetek minden napotokba valami újat, valamit, ami felvidít Benneteket!






Mindenkit (virtuálisan) ölel:




Kosztercsi


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇





Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik