az a nap

van az a nap, amikor nincs kedvem nagy betűket írni
amikor egy kitört billentyűzettől tudnék tiszta szívből sírni
amikor hiába posztolok a Facebookon, mindenki szarik bele
amikor felhívom anyát, hogy rossz a napom, és ő azt mondja, szar a hete

van, az a nap, amikor a láz erősebb, taknyom nyálam egybe folyik
és úgy érzem, hogy a világ rám két seggből fosik
hogy megmozdulni is fáj, káromkodnék egész nap
de nincsen kihez szólni, s rájössz, hogy csak fél, és nem egész vagy

mert egészség sehol, az ágy alatt is néztem
az emailekre, meg csak bólogatok, szépen, értem, kértem? végem. féltem.
de ha a fél lábad a koporsóban is van, a meló a helyén? elbizonytalanodtam
én kellek, vagy csak az időm? mindegy, mert lerobbantam

mert igenis van az a nap, amikor az ágy, az egyetlen hely, ahol létezni bírsz,
amikor két neo citran, és három krokodil könny mögül írsz
amikor rájössz, hogy elmúlt az idő, amikor betegség egyenlő szabadnap
szóval, jelenleg a kurva száját a világnak! ja, és kapja be, az a nap!

K.

@kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik