Anyám és én

Anyám és én nagyon sok mindenben különbözünk. Tehát mondhatni ugyanolyanok vagyunk.

Anyám a nagyszájú, minden lében kanál. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok az, aki mindenkinek igent mond minden szarra. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki üvöltve énekel a zuhany alatt. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok, aki utálja, ha beleszólnak abba, hogyan főzzön. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki mindenkin segít, akin csak tud. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok az, aki ha a legrosszabb napjait éli, akkor is mosolyog. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki a legerősebbnek próbál tűnni a világon. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok, aki minden gondját írással igyekszik megoldani. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki mindenkit csak bátorítani próbál. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok az, aki élményeket gyűjt kacatok helyett. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki mindent túlél. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok az, aki imád táncolni. Nyilván Anyám nem ilyen.
Anyám az, aki utálja az igazságtalanságot. Nyilván én nem ilyen vagyok.
Én vagyok az, aki semmi lennék nélküle. Nyilván Anyám nem ilyen.

Anyám az, aki a legnagyobb szeretettel rendelkezik a világon. Nyilván én nem ilyen vagyok. Méghozzá azért nem, mert amennyi szeretet van benne, azt sajnos soha nem fogom utolérni. Ezért csodálom annyira. Ezért vagyok hálás neki. Megtanított egy olyan életre, amiben soha nem szenvedtem hiányt, és amiben megtanultam értékelni az egészen kis dolgokat is. De nyilván én nem vagyok ilyen... Vagy mégis?

K.

A zseniális karikatúráért hála és köszönet Kostyál Viktornak


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!