Cheatday

Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl, ahol még a kurta farkú malac sem túr, mert fél, hogy amit kikapar az vagy nem gluténmentes, vagy túl sok benne a kalória, van egy lány, aki iszonyatos fegyelemmel tartja a diétáját!

Hiszitek vagy nem, ez a gésa fegyelmű lány: ÉN VAGYOK! Arról már írtam a napokban, hogy az edzéshez, még sokszor keresem a motivációt, de - számomra is - hihetetlen az, ahogyan a kajás előírásokat tartom. Igazából a diétám rém egyszerű: jó formán alig eszem. Amit eszem, az is jóformán csak zöldség, vagy pufirizs, és naponta kb. 5 szelet csirkemell sonka. Nem sok, ellenben kevés.

Hogy miért nem eszem rengeteget, mint a bodybuilderek azért lehet, mert mellette nem tudom teljesíteni a kívánt mozgás mennyiséget. Kereshetnék kifogásokat, de igazából a legtöbbször a nap végére már kimerülök az edzéshez, a nap elején pedig még nem érzek magamban elég energiát. (Igen, teljes biztonsággal kimondhatjuk, hogy lusta vagyok.)

Biztos eljön a nap, amikor az edzésbe is beleszeretek, ugyanis a diétával is évek óta küzdök, most viszont úgy tűnik én vagyok az erősebb. Ha egyedül lennék a világon, és se reklámok, se tukmáló nagymumik nem léteznének, biztos sokkal könnyebb lenne, de az "Egyél már még egy kicsit!" mondatok ellen nagyon nehéz védekezni.

Így lehet az, hogy valamelyik nap felmerült a kérdés: Mi számít cheatday-nek? [A cheatday egy csalónap a diétában, amikor eltérsz az előre meghatározott szigorú rendtől, és valami mást eszel. (Általában ez édességet, vagy hatalmas kalóriával rendelkező ételeket jelent.)]

Szóval, cheatday-e, ha megeszek egy szelet tortát az anyukám születésnapján? Cheatday-e ha belekóstolok a hugi tortillájába? Cheatday-e, ha megeszem egy szem cukrot? Vagy, csak az számítana cheatday-nek, amikor az egész napot ilyen kajával zabálom végig? Nem mindegy ám....

K. 


U.i.: Szeretnék mindenkit biztosítani, hogy a 2 hetes diétám során egyetlen cheatday-be sem estem bele. Egy hős vagyok! (Ebbe a tortába se nyaltam bele se...)



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik