Könyvjelző lét egy férfi oldalán

"Ugyanazon férfi az egyik asszony mellett gyáva bölcs, a másik mellett eszeveszett hős." Jókai Mór
Tegnap egy kicsit nosztalgiáztam, képeket rendezgettem, elmélyültem. Elmélyültem, és számtalan emlék tódult a fejembe.

És felrémlett a nem is olyan régi csúfos bukásom. A sztori egyszerű: a fiú félszakításban volt, engem magába bolondított, majd közölte, hogy bocsi, de Nem kellesz eléggé!, majd egy hét múlva látom, hogy újra a lánnyal van.

Felkavarni, már nem kavar fel, csak elgondolkodtat. Mi voltam én ebben a történetben? Harmadik? Én voltam az a lány, akivel csalást követett el a férfi? Vajon a másik nő tud róla?

Vagy én voltam a vigasz. Én voltam az a jó fej ismeretlen, aki zsebkendőt nyújt, ha észleli a könnyek hullását? De akkor miért lettem én is eldobva, mint egy taknyos zsepi?

Egyfajta szórakozás voltam? De akkor én miért nem élveztem a végkifejletet?

És a legfontosabb kérdés talán az, hogy hogyan folytatódik a történet? Mármint nyilvánvaló, hogy számomra ennyi volt, de velük vajon mi lesz? Összeházasodnak majd, gyerekeik lesznek, és boldogan élnek, míg meg nem halnak? Épp, mint egy mese könyvben. Akkor viszont tudom is, hogy mi voltam: a könyvjelző...

K.


A kép forrása: freepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!