Ha azt mondanám...

Ha azt mondanám boldog vagyok, elhinnéd?
Mert, már miért is ne lehetnék?
Megyek előre, taposom az utamat
Igyekszem meglátni a reménysugarat.

De ha azt mondanám, hogy baszd meg, megsértődnél?
Egyetlen mondatomtól dugádba dőlnél?
Foglalkoznál azzal, amit neked elmondok?
Vagy csak akkor keresnél, ha jönnek a gondok?

Ha azt mondanám, hogy én most leugrok a hatodikról félnél?
Biztos felépülést, vagy biztos halált remélnél?
A hírekben vagy a neten keresnéd a sztorim?
Örülnél, vagy siratnád a kis pofim?

Ha azt mondanám, soha többé facebook, felhívnál néha?
Vagy te is lennél ugyanolyan léha,
Aki nem tud máshol élni, csak is a neten
Hogy 2 két hét alatt elfelejtenéd a nevem.

Ha azt mondanám szeretlek, zavarba jönnél?
Viszonoznád, vagy szíven döfnél?
Válaszolnál kérdéseim ezreire?
Megriadnál a világ neszeire?

Én azt mondom, sok a kérdésem, de válaszok sehol
Az élet néha felemel, utána meg letol
Tetszik ez a játék, tudod mit? Belemegyek.
Ezt elmondtam, mert tudom az élet jelenetek.

És elmondtam eddig, és elmondom ezután is
Hogy az életem kertje csupa levendula és ánizs
S az illatorkántól megszédültem elnémulok
Elmondhatnám, de nem mondom. Megnémulok.

K.


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik