Bénának lenni nem ciki!

Múlt héten valószínűleg láttátok a Facebook oldalamon a gifet a kislányról, aki hulla-hopp karikázni próbál. Ha nem, tegyétek meg. Már csak a nevetés kedvéért is.

Ha őszinte akarok lenni, sosem voltam igazán ügyes. Nagyon sok mindent kipróbáltam (mazsorett, önvédelem, foci, kézilabda), de ez utóbbi kivételével nem voltam túl talpraesett egyikben sem. (Ezért örültek nekem annyira a sürgősségin hetente egyszer.)
A kézügyességem meg pláne katasztrofális. Soha nem tudtam egyenesen vágni, vonalon belül színezni, de még az egyenes vonal húzása is hatalmas erőfeszítéseket követelt- még vonalzóval is.
Csetlek-botlok, folyamatosan elesek, a lábam tele van hegekkel, és minden héten van legalább egy lila folt rajtam.
Ez van. Béna vagyok.

De bénának lenni nem ciki! Nem lehet mindenki zseniális egyensúllyal, kézügyességgel, és sportkészséggel megáldott. Igenis kellenek olyan emberek, akik fejben működnek jól, akik a gép előtt teljesítenek igazán, akiknek az erejüket, a kreativitásuk váltja fel.

Mert ha az egész világ az ügyességre épülne, akkor nem lenne irodalom, nem lenne zene, és nem lennének filmek. Mert ezek a dolgok mind a kreativitásra épülnek. Gondolatokra, érzésekre, érzelmekre, világokat megváltó igazságokra, és mindent felborító hazugságokra.


De ne feledd! Bénának lenni nem ciki! Béna emberek nélkül annyival kevesebb lenne a világunk!

K.



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán



Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik