A férfiak elnőiesednek és kihalnak

Tegnap találtam egy cikket  a Facebookon, ami szerint a férfiak elnőiesednek, és hamarosan kihalnak. A figyelemfelkeltő címnek hála - s mert már régóta szeretnék erről írni - megnyitottam a cikket. Gondoltam magamban, majd most jól megírják, hogy mi a tényállás.

Igenám, de a cikk a vegyianyagok és a halak kapcsolatáról írt, hogy milyen mértekű náluk az elnőiesedés. Bár a cikk szerint az embereket is hamarosan elérheti ez a "vegyi támadás", még nem lehet tudni ez vajon mikor fog bekövetkezni.

Miután csalódottan bezártam a cikket elgondolkodtam... Mi történik a világunkban? Miért kapok éhes kutyaként egy koncnak számító írásra? Miért keresek választ arra a kérdésre, amit igazából még fel sem tettem?

De a szomorú igazság mégiscsak ez: a férfiak elnőiesedtek. Hiányzik belőlük a maszkulitás, a macsóság, a 'majdéntudom', az irányítás megragadása. Nyilván mindig tisztelet a kivételnek, de őszintén nem értem azt, hogy mi történik a világunkban?

Miért vannak elszörnyedve emberek, ha a nők függetlenek, kemények, és képesek a saját lábukon megállni? Hiszen a nőies férfiak miatt történt mindez! Vagy éppen mi voltunk azok, akik miatt a férfiakat a kisfiúk, sőt lassan már a kislányok váltották fel? Tényleg kihaltak az igazi férfiak?

K.



A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik