ÖregSzem

Írtam már arról, mit szoktam hazudni arra a kérdésre, hogy "Hogy vagy?". És az az igazság, hogy tényleg sokszor érzem úgy, hogy öregszem. A leginkább akkor, amikor egy egészségügyi szűrést évente kellene végezni, és kiderül, hogy 3 éve voltam utoljára, pedig pontosan emlékszem, hogy mi volt rajtam, milyen volt a város, és min őrlődtem éppen akkor.

Ma szemvizsgálaton voltam Kisvárdán, AZ Optikában. (A kisvárosok esetén gyakran előfordul, hogy egyetlen egy van az adott üzletből, vagy ha esetleg van is több, a lakosok csak egyet hajlandóak vezetőnek elfogadni.) Tehát AZ Optikába kontaktlencsét érkeztem csináltatni. A doktornő - mint mindig - nagyon kedves volt, viszont egy idő után feltűnt a hümmögés. (Egyik doktornál sem jó, hogyha hümmög...) Kiderült, hogy megint romlott a szemem, hiába ellenőriztettem decemberben a kórházban, hiába csináltattam vadiúj keretben vadiúj szemüveget: romlik. Vagyis nem romlik, változik.

És tudjuk, hogy "Minden változik, a lényeg nem." 
Változik az időjárás, a vezetés, a szabályok, az életünk, és a szemünk is. Én például egyre kevésbé látok... Tehát a szemem nem lényeg?

Én, aki mindig is szeretett észrevenni dolgokat, amiket mások nem, egy nap talán semmit nem fog látni...

Na ugye, megmondtam?! ÖregSzem!

K.



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!