Az én hibám....

Tudod igazából, ha jobban belegondolok, az én hibám. Igen. Sajnálom. Nem kellett volna, hogy többet gondoljak ebbe az egészbe, mint ami. Ilyenek vagyunk. Mármint mi nők. Te ránk nézel, mi elolvadunk, mi elolvadunk és te másra nézel.
Sajnálom, hogy bíztam. Hogy elhittem, hogy te más leszel. Mit más talán a következő! Elnézést, hogy hittem. Tényleg.
Az én hibám, hogy hagytam, hogy megcsókolj.  Hogy megcsókolj, aztán a szemembe nézz, és mondj valami bárgyú poént, amin amúgy csak azért nevettem, mert tetszettél!
Igen, így. Két tével.
Mert minden elmúlik, tudod? És végre te is elmúlhatnál már belőlem...

K.



A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik