Igazából...

Igazából sosem hittem ebben
Igazából láttam a szemedben
Hogy még őt szereted.

Igazából nincs is baj ezzel
Igazából éreztem a szívemmel
Hogy ebből baj lesz.

Igazából élveztem
Igazából elnéztem
Még el is hittem. De minek?

Igazából fáj ott belül
Igazából, ha látlak menekülj
Mert bennem harag van.

Igazából mindig is tudtam
Igazából kicsit bele is untam
De már mindegy, mert vége.

Igazából vége van?
Igazából vége van!
Vége van...

K.



A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!