Tetováltak kontra pucérbőrüek

Annyiszor megkapjuk mi tetováltak, hogy felelőtlen, elhamarkodott döntést hozó, vandál (?! :D) emberek vagyunk. Emellett soha nem lesz munkánk, és egy örök életre megbélyegezve fogunk élni (szó szerint).

Én csak azt nem értem - azokon kívül, amit már megírtam-, hogy ez miért bánt más embereket? Hogy miért gondolja, hogy én más vagyok attól, hogy a testemen hordok néhány számomra nagyon fontos eseményt? Honnan tudja nekem mit jelentenek ezek a szimbólumok? És egyáltalán mi köze van hozzá?
Miért járunk még mindig ott, hogy a tetováltak vagy börtönviseltek, vagy kalózok, vagy rossz emberek? Miért kell vadidegenek sipítozását hallgatnom arról, hogy nem lesz munkám emiatt? Őszinte leszek, nem is szeretnék egy olyan helyen dolgozni, ahol az alapján ítélnek, hogy én tetovált vagyok.

És itt vissza is kanyarodunk ahhoz a frázishoz, hogy mi emberek imádunk mások életében vájkálni. Bújjuk a bulvárlapokat, a sztárok titkait kutatva, facebook ismerőseink képeit nézegetjük, miközben mindent, amit csak lehet kicikizünk rajta, és az instagramon mindenkit megbélyegzünk, aki nem olyan, mint mi. Ez az élet. Enélkül unalmas lenne, ez tény. De van egy határ, amikor már belemászol valakinek az intim szférájába. Például azzal a kérdéssel, hogy rajta miért van tetoválás. Ha erre visszakérdeznénk, hogy rajtad miért nincs, mit válaszolnál? Hogy félsz a kirekesztéstől? A fájdalomtól? Vagy a megbélyegzéstől?

Ez mind a te dolgod! Mi nem firtatjuk a miértjeidet! Te miért teszed ugyanezt a mieinkkel?

K.


A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik