Azt nem értem...

Csak azt nem értem, hogy aki folyton ilyen pöcsöm idézeteket posztolgat, az egész nap ilyeneket olvas?

Meg azt sem értem, hogyha azt mondja barátnője van, akkor - 2 sör múlva- miért smárol le?!

És azt sem értem, hogy a fesztivál szó miért rímel arra, hogy feszt igyál. Véletlen lenne?

Lehet, hogy buta vagyok, de azt sem értem, hogy a homofóbok fele miért látens meleg?

Azt sem értem, hogy Nagyi, aki sokszor engem meg a húgomat is összekever, hogy tudja 12 sorozat teljes szereplőgárdáját megjegyezni?

Meg azt sem értem, hogy miért minden bulira a Wellhellot, meg a Halott Pénzt kell hívni. Elég döglött lesz így a hangulat, nem?

És azt sem értem, hogyha az álmok valóra válnak, akkor miért nem szaladgál körülöttem 100 meg 100 banánfejű nindzsa?

És azt sem értem, hogy a vajas pirítós hogy nyugtatja meg a gyomrot? Látod magad előtt, ahogy simogatja, hogy "jól van poci, jól van!"?

És azt sem értem, hogy ha veszekszek Anyával, akkor miért kell olyan vétkeimet is elővenni, minthogy 4 évesen összetörtem egy vázát?

És azt sem értem, hogy ha normálisan bánok egy növénnyel miért hal meg egy hónap után?

Még azt sem értem, hogyha befejezünk egy sorozatot miért van olyan érzésünk, mintha elhagytak volna?

De azt értem, hogy soha nem fogok mindent érteni. De ez így van rendjén. Értem?

Kosztercsi




A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik