Nyolc jel az intelligenciára

A minap egy barátnőmtől kaptam egy cikket, amiben a nuus.hu összeszedte az intelligencia nyolc olyan jelét, amire nem feltétlenül gondolnánk elsőre.

Ezeket végig olvasva azt kell, hogy mondjam, olyan 80%-ban intelligensnek tartom magamat. Na de, vegyük is szépen sorba a nyolc meghökkentő tényt:

1.Ha nem tartod magad zseninek 

Mumi mindig azt mondja, hogy a szerényebb lányokat azért szeretik a férfiak, mert akkor kihívást éreznek, hogy majd ők elhitetik a nővel, hogy igenis jó valamiben. Ennek másik oldala az, hogy a túlságos önbizalomhiányos nőket sem szeretik, de azokat sem, akik túlságosan magabiztosak. Tehát most dönthetek, hogy intelligens leszek, de egyedül vagyok, vagy álszerény vagyok, de szintén egyedül vagyok. Nehéz a döntés, nem igaz?

2. Ha aggszűz voltál/vagy

Na jó, ezen már első olvasásra is röhögtem. Valószínűleg azzal lehet összeköttetésben, hogy az intelligens fiatalok felmérik a lelki/testi következményeit egy túl hamar "elkövetett" szexuális együttlétnek. Ez rendben is van. De az "aggszűz" kifejezés használata számomra annyira abszurd. Ilyet csak egy nagyon intelligens ember tud kitalálni. (Én is 15 voltam az első csókomnál, 16 az első igazi barátnál, és 18 a bűvös elsőnél. Akkor én is aggszűz típus vagyok?!)

3. Ha macskás vagy

Na ezt kifejezetten felháborítónak is tartom! Miért lennék azért intelligens mert vesződök egy olyan állattal, aki nem hogy nem szeret, de folyamatosan úgy néz rám, mint aki meg akar ölni, sőt Isten bocsássa már meg, hogy nem szeretgetek olyat, aki nem ad vissza belőle nekem semmit. (És még a szőre is hullik!) A macskák félelmetesek. Pont. Ebből nem engedek! [Egyetlen macskát vagyok képes elviselni, és az Hello Kitty!]



4. Ha túl sokat aggódsz

A cikk szerint az aggódók képesek felismerni a közelgő fenyegetést, és "többet is töprengenek a múlt részletein". Na, hogy az, aki folyamatosan a múltba tekint, és onnan próbál válaszokat kinyerni miért intelligensebb, mint az, aki újító szándékkal, innovatívan a jövőbe néz, talány, de tény, hogy azért én elég sokat aggódom - bár keveset vesződök a múlttal-, szóval akkor ezen a ponton is jelessel mentem át!

5. Ha bagoly vagy

A pszichológiai tesztekben, amikben azt kérdezik, ha bármilyen állat lehetnél, mi lennél általában bagolyt, vagy pandát szoktam választani. De itt a "bagoly" arra utal, aki éjszaka éli az igazi életét - ha más nem, fejben. Elég sokat agyalok éjszakánként, a szobatársam hortyogását hallgatva. Olyanokon gondolkozom, hogy miről kellene még írnom, hogyan sikerült ez a hét a blogon, milyen dolgaim lesznek még a napokban, hogyan lehetnék még jobb. Hu-huuuu. (Nyilván aztán reggel szidom a fejem, hogy miért nem aludtam el hamarabb, de ha egyszer a világmegváltó tervek csak éjfél után jönnek!)



6. Ha te voltál az osztálybohóca

A humorral rendelkező embereket gyakran bélyegzik intelligensnek, mivel képesek felmérni, hogy adott társaságnak milyen poénnal tudnak igazán kedveskedni. Nyilván a fiútársaságokban jöhetnek az undibb sztorik is, amit a lányok között nem feltétlenül lőnél el. És azt ismered, hogy a bugyi és a melltartó beszélget? ...

7. Ha nagyszájú vagy

A cikk a nagyszájúságot a káromkodással hozza egy kalap alá. Na, ehhez nagyon nincs mit hozzátennem, b@#Đ[łŁ! Hiába, valljuk be, mi magyarok profik vagyunk ebben! Tehát a magyar egy intelligens nép...

8. Ha hanyag vagy

"A zseni átlát a káoszon!"- mondta valami ismeretlen hős. És mennyire igaza volt. Kár, hogy ezt annak idején nem közvetlenül az anyukámnak mondta, mennyi felesleges takarítást spóroltam volna meg...



Ezek a nuus.hu pontjai. Neked van hozzáfűznivalód? És ezek szerint te intelligensnek tartod magad?

K.

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!